Японы хоол судлаачид нэгэн сонирхолтой судалгаа хийжээ. Энэхүү судалгаа нь эрчүүдийг идэх дуртай хоолоор нь тодорхойлж болох боломжийг нээсэн байна. Тэдний нээснээр бидний дурлах хоол хүнсээс зєвхєн эрүүл мэнд ч бус ажлын амжилт, хайр дурлал ч шалтгаалдаг аж. Тэр энэ шинжээр нь эрчүүдийг 6 тєрєлд хуваажээ.
НОГООНД ДУРЛАГЧЛууван, вандуй, байцаа зэрэг ногоонд дурлагчид нь чиглэсэн зорилгодоо үнэнч, нэр алдарт дуртай. Тэдний хүссэн зүтгэл үргэлж амжилттай тєгсдєг. Тогтвортой зан чанартай, найрсаг, эрүүл мэндэд нь ямар нэг асуудал байдаггүй хүмүүс. Гэхдээ давс, халуун ногоо хэрэглэхдээ болгоомжилж байгаагүй.
Хэтрүүлбэл хоолой, толгой євдєх магадлалтай.
ЖИМСЭНД ДУРЛАГЧ
Тэд нєхєрсєг харилцааг тун хялбар тогтоодог бєгєєд сайн ярилцагч хэмээн тооцогддог. Єрсєлдєєнийг тэвчдэггүй, аж¬лын талбарт дээш мандахыг хүсдэггүй хүмүүс. Хан боргоцой, чавга, усан үзмийн дарсанд дурладаг бол єчүүхэн тєдий хүнд асуудлын ємнє євдєг сєхєрдєг хүн. Жимсэнд дурлагч эрчүүдийн ихэнх нь ичимтгий, шийдмэг бус байдаг.
ХАЛУУН НОГООНД ДУРЛАГЧ
Халуун, хурц хоол хүний зан чанарт шууд нєлєєлдєг. Халуун ногоонд дурлагчид "галзуу" хүмүүс юм. Хайр дурлалд ч "халуун" амрагийг илүүд тооцдог.
Тэдний сул тал нь амиа хичээсэн зантай, єєдєєс нь зєрүүдлэхийг тэвчдэггүй. Ногоонд дурлагчдын адил давсыг болгоомжтой хэрэглэх хэрэгтэй..
АНГИЙН МАХАНД ДУРЛАГЧ
Тэд тун хєдєлгєєнтэй хүмүүс. Байнга амжилтад хүрдэг боловч шаргуу зүтгэл дутагддаг. Энэ тєрлийн эрчүүд дурлалд тун ч тогтворгүй. Нарийн маханд дуртай бол судас бүдүүрэх, таргалах сєрєгталтай.
ДАЛАЙН ХҮНСТЭН
Далайн гаралтай хоолонд дурлагчид тайван, тогтвортой зантай хүмүүс байдаг. Олсон орлогоо зєв зарцуулж чаддаг чанар нь бусдын хүндэтгэлийг єєрийн эрхгүй тєрүүлдэг. Загасны маханд дурлагчид хайр дурлалд найдвартай хос болж чадна. Гэхдээ тэд нээлттэй биш, єєрийнхєє жинхэнэ мєн чанарыг гаргаад байдаггүй аж.
ТОСОНД ДУРЛАГЧ
Тэд єєртєє тун итгэлтэй. Хамт олон дундаа тєдийлєн нээлттэй бус. Гэвч энэ ганцаардмал байдал нэр алдарт хүрэхэд нь ердєє ч саад болдоггүй. Янаглах урлагт гаргууд сайн. Сул тал нь єєртєє хэт итгэлтэй байдлаасаа болж ярилцагчаа эвгүй байдэлд оруулдаг
No comments:
Post a Comment